sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Vuosipäivä Virvikissä

Tasan vuosi sitten tavattiin Kodan veli Riko ja omistajansa.
Heti alusta tulimme juttuun todella hyvin, samoin koirilla on ollut selkee yhteys toisiinsa.
Olemme nähneet tasaisesti ja treenattu. Täksi päiväksi olimme sopineet treffit, mitä muutakaan koiraihmiset tekee juhannuksena kun on vapaata töistä?!?
Menimme siis vuorostamme Porvooseen ja sieltä sitten Virvikiin nauttimaan päivästä. Mulla oli kasa kavereita mukana, herra variksia jokunen ja rouva pupu ;)
Uskomattoman hienoa on nähdä eteneminen kuten tänään havaitsin Rikosta, Pirjo on tehnyt upeaa työtä pojan kanssa! Myös itsestäni olen huomannut, olen osannut opettaa palauttamisen Kodalle, palautukset tulee käteen 95%  ja kyllä minä tuosta olen ylpeä. Työmoottorikin on hyvä ja eikä ihan heti hyydy, tästä pidän kovasti Kodassa.
Teimme tänään siis kaikki taipparihin kuuluvat osiot, helpotettuna!
Eka lokki tipahti rantaan, kaksi seuraava tuli käteen. Koda myös noutoon lähtiessä menee juuri siitä kohtaa uimaan mistä lähetin ja ui suoraviivaisesti mun luokse.
Hakuruudussa neljä varista, kolmannen kohdalla teki yllärin ja pyörähti päälle, minä säntäsin hetimmiten antamaan mielipiteeni asiasta. Neljäs sujui taas mutkattomasti. Eihän me olla ruutua kun muutamia kertoja treenattu.
Pupunjälki mentiin jälkeä pitkin ja hieman saisi olla spontaanimpi pupun nostosta mutta myös kohmeinen pupu on hieman haastellinen :)
Nyt siis muutama kuva vielä päivästä!


Kohti lokkia

Varis palautuu

Pito treeni

Kauniit maisemat

Sieltä tulee pupu

Parhaat ystävykset <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti