lauantai 23. maaliskuuta 2013

Leijumista ;)

Sain eilen kuulla sellaisen uutisen, että voi vitsi :D
Nyt täytyy sanoa että odotan Budabestiä entistä enemmän, vaikkakin odotan jo muutenkin mutta yritän olla häsläämättä asian suhteen ettei mun matkakaverit jätä mua Suomeen ;)
Mun täytyy oikeesti nyt vähän opetella Englantia selvitäkseni siellä, jotenkin on ruostunut kun ei tarvitse käyttää sitä ja lapsetkaan ei ole siinä iässä että sais itse opetella jäälleen kun kertaa läksyjä!
Me siis tavataan eräs/eräät siellä, voi että kuin hienoa!

Molemmille pojille on rokotusaika varattuna kun jätilläkin menee umpeen :O
Harkinnassa nyt että pesenkö Kodaa vai en, näyttää pahasti siltä että karva alkaa tippumaan ja se tarkoittaa että on huonossa karvassa juuri toukokuussa! No mulle ihan sama, toi matka on itsessään niin hieno kokemus!
No selvinnee pääsiäiseen mennessä olenko pessyt vai en ;)

Mitähän me muuta ollaan tehty, no maltettu niin vietävästi! Maltti on valttia, eli ei mitään vauhtia sisältävää. Istumista dammyen keskellä, luoksetuloa dammykäytävän läpi. Myös sisällä ollaan treenattu dammyn pitoa ja avuksi otin myös naksun jonka avulla Koda tajusi todella nopeasti! Nemon kanssa ollaan vietetty enemmän kahden keskistä aikaa ja olen määrätietoisesti tehnyt meidän olemisesta hauskempaa ja mielenkiintoisempaa. Kanipallo on myös otettu avuksi ja tämän avulla luoksetulo on 100%, myös vihdoin sain uuden pillin rikki menneen tilalle niin luoksetulo pillillä on vahvistettu. Nemon kanssa olen alkanut opettelemaan pysäytystä pillillä, ei ihan vielä ole täysin tajunnut mutta jatkamme harjoituksia ;)
Lumet vaan saisi sulaa äkkiä sillä mulla on niin kova into päästä metsään ja luulen että Nemo toimii paremmin nyt kun olen keskittynyt meidän väliseen suhteeseen enemmän! Koda taas on jäänyt tarkoituksella hieman vähemälle huomiolle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti