sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Tämän päivityksen pyhitän Kodalle ;)

Eilen siis mulla oli sulamassa varis ja pupu.
Koda pääsi kokeilemaan taas pienen tauon jälkeen. Tässä välissä ollaan saatu dammyt varmoiksi ja se että palautus tulee mulle suoraan.
Eilen siis melko nopeasti nosti, välillä joutui tekemään enemmän töitä jos lintu oli hankalassa asennossa. Ensin jokunen heitto hiekalla jotta katsoin että tuoko varmasti mulle, no toihan se :)
Sitten vein hetkeksi sisälle, vein variksen niin ettei Koda nähnyt ja sitten lähtein "Etsi" hakuun, todella hyvin käyttää nenäänsä ja löytää aika pian. Ylpeänä tuo minulle ja selvästi ei ole liian painava kannettava! Kodan ote variksesta oli kyllä hyvä, ei mitenkään pinnallinen.





Sitten myös pupua näytin ja sai etsiä sen....



Tänään sitten suuntasimme treenaamaan Sannan & tyttöjen kanssa.
Ajatuksena oli että tehdään linjaharjoituksia.
Ensin Koda, Sanna oli dammyn "heittäjänä". Koda oli tosi pro, juoksi suoraan dammyn luoksen. Vaikeuttaen myös ajouran heinikköön myös dammy "piilotettiin". Palautukset suoraan mulle, dammy saattoi tippua just mun jalkoihin.
Varmaankin ainakin kymmenen toistoa tehtiin 5 ja 5, Sannan Peppi teki kahteen otteeseen mutta pidemmällä matkalla ja hieman vaikeamman.





Sitten vapaa osuus, kiivettiin kalliolle kahvit juomaan ja pullaakin oli tarjolla. Oikein mukava sunnuntain aloitus sanoisinko :) myös sieniä löydettiin kanttarelleja ja suppiksia !

Koda "pöydällä"



Iisa-kultsu leikittää Kodaa


Nemo se löytää aina, jes!


nakkitarjoilu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti