torstai 5. heinäkuuta 2012

Kuva pläjäys!

Pieni päivitys :)


Kodan kanssa ollaan aloitettu peruskoulu opinnot ;D
Kontaktia on harjoiteltu ja tässä jo tajuaa katsoa minua :) Olen myös opetellut naksua käyttää ja tuntuu melkoisen hyvin hiffaavan tai sit mä vaan luulen... Muutenkin Koda on kontaktissa minuun todella paljon, verraten tietty mitä Nemo oli pentuna. Ruokailu sujuu todella hyvin, ensin odotettaan että Nemo syö sapuskansa (aamu&ilta) ja sitten istutaan odottamaan omaa vuoroa ja tässä kohtaa olen vaikeuttanut että lupa myönnetään kun ottaa kontaktin minuun. Ahneena tyyppinä tämänkin oppi tosi nopeasti!!!
Istu ja maahan on saanut jo käskyt mukaan ja käsi-ohjausta vähennetty.
Noutopuuhissa tää kakara on ihana, niin innokkaasti nostaa damin ja vielä hieman yrittää livahtaa ohi mutta muutaman noudon jälkeen tulee jo mun luo <3 Tätä ollaan treenattu joka toinen tai kolmas päivä!
Koda on kyllä selkeesti perusluonteeltaan rauhallisempi kuin Nemo oli ja eikä läheskään pure niin paljoa (paitsi Nemoa) ;D Sitä ollaan hieman hillitty jotta nyt oppis olla nyhtämättä tuolta karvoja. Karvoista puheen ollen, Koda on päässyt jo useaan "saksittavaksi" ihan vaan että tottuu ajatukseen saksista ja kynnetkin ollaan jo leikattu useaan kertaan.
Ensi viikolla onkin sitten ekat rokotukset :) Pentutreffitkin on sovittuna ja näitä odotetaan kovasti!!!


Poikien leikit sujuu tosi nätisti ja mielestäni Nemo osaa olla hyvänä esimerkkinä ja tekee rajat selviksi Kodalle!


Nemon kanssa ollaan keskitytty nyt noutopuuhiin ja kyllähän me viikonloppuna mejästettiinkin. Noudot on saanut uutta potkua, lieko vaikutus Kodan tulolla meille?!?
Nemo on saanut nauttia mun kanssa lenkkeilystä ja kyllä me pihalla aina kahdestaankin touhutaan :)
Itseasissa Nemoa siistin tuossa lauantaita silmällä pitäen, turkille täytynee tehdä vielä jotain fiksausta ;)
Nemo on kyllä aivan ihana, nyt sen mahtava luonne korostuu pennun kanssa <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti