maanantai 28. toukokuuta 2012

Olen kolme vuotias, olen kolme vuotias.... Takana on hurja putki rilluvuosien ;)

Sitä hyvää, jota olen aina toivonut,
sitä kaunista, jota olen aina halunnut,
sitä ihanaa, josta olen aina haaveillut,
olen koirassani saanut.


Tuossa värssyssä kiteytyy kaikki mitä ajattelen minun rakkaaasta Nemosta joka tänään täyttää 3-v <3
Paljon on vähän alle kolmeen vuoteen tapahtunut, enkä kolme vuotta sitten olisi uskonut miten tämä harrastus on vienyt mukanaan :) Hyvällä tavalla!!!
Kiitos kaikille jotka ovat jollain tapaa kuuluneet meidän elämään ja etenkin niille joiden apu on ollut korvaamatonta tällä yhteisellä taipaleella joka ei aina ole ollut helppo ja vastoinkäymisistä ollaan selvitty astetta vahvempina! On ollut ilo tutustua ihaniin koiraharrastajiin :)
Onnittelut kaikille Fairy-pennuille <3 
Suuren suuri kiitos kasvattajalle, ihanaa että annoit meille tämän ihanan pojan :) Marjaa myös haluan kiittää sillä eihän juuri tätä pentuetta olisi ilman Reetua!!!

3-vee posetus ruusukkeiden kanssa :)
Hieman piti vielä poikaa nolostuttaa ja ottaa kuva ruusukkeiden kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti