torstai 23. kesäkuuta 2011

Olen sentään yrittänyt...

Olenhan päättänyt että tänne kirjoitan, enkä pelkästään niitä hehkutuksia saavutuksista vaan myös niistä hampaankiristelyistä ;)
Kävimme siis eilen Toko Cup:in epävirallisessa kokeessa ja hulluhan olin kun en osannut liikkeitä täysin eikä seuraamista olla saatu vielä varmaksi, noh ei se mitään!
Lisä jännitystä tietty toi että juuri kun oltiin laittamassa koiria paikallaan makuun, kentän poikki juoksi jänis. Tässä kohtaa mun olisi pitänyt tajuta pyytää päästä seuraavaan ryhmään tai jotain. Nemo jäi vaan tuijottamaan sinne minne jänis meni enkä saanut sitten kiinnostusta minuun, HÖH! Sitten hetken maattuaan lähti hiipimään minua kohti, ihan kun olisi tajunnut että nyt hän ei tee niin kuin pyysin. Tuo seuraaminen meillä on ollut haaste ja jos minulla ei ole palkkaa näkyvissä, Nemoa ei sitten enää niin kovasti kiinnostakkaan. Maahanmenossa  Nemo empi mikä käsky ja siis meni maahan kuin hidastetussa elokuvassa. Seisomisessakin kävi maahan, hetken seisottuaan (sitä tuomarikin vähän nauroi)... No siinä se lyhykäisyydessä olikin! Hauskaahan me mentiin pitämään ja katsomaan miltä musta tuntuisi kisata. Toko ei ole se mun lempilaji mutta katsotaan. Oli kyllä hienoa että koiria oli paljon ja tollereitakin useampi, johtuen aurinkoisesta ilmasta :)

Luoksepäästävyys (9)
Paikalla makaaminen (0)
Seuraaminen kytkettynä (6½)
Seuraaminen taluttimetta (6)
Maahanmeno (5)
Luoksetulo (8)
Seisominen (0)
Vapaahyppy (7)
Kokonaisvaikutus (7)
Yhteensä= 101 pistettä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti