tiistai 29. huhtikuuta 2014

Räpsyjä :)

En ollut mielestäni saanut Kodasta tarpeeksi kivoja kuvia kun jäbä kerran täytti kaksi vuotta. Nyt olisin myös kaivannut apukäsiä sillä melkoinen haaste saada koira seisomaan ja vielä itse ottaa kuva :D  Meillä Orimattilassa on yksi paikka joka omasta mielestäni on kaunein täällä. Varmasti johtuen siitä että olen lapsuuteni sillä alueella viettänyt ja ystävien kanssa paljon leikitty siellä. Porvoonjokilaaksossa sijaitsevat Tönnön silta joka on suomen vanhin teräsbetonisilta, mylly joka on vieläkin toiminnassa ja Tönnönkoulu jota olen itsekin käynyt, mieheni on käyny ja lapsemme mieheni puolelta käyvät koulua neljännessä polvessa :D
Kuvat olkaa hyvä :)




Tönnön silta taustalla

Mylly ja koski 

Tönnön koulu taustalla :)

4 kommenttia:

  1. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, eikö tämän sinun Kodasi äiti ole autoimmuunisairas? En vaan löydä sitä tuolta tollereiden autoimmuunisairaat koirat listalta, mistähän syystä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En omista Kodan emää joten sinun täytyy kääntyä omistajan puoleen! Oman osani olen asiasta tehnyt, julkisesti olen asiasta kertonut koska minulla ei ole tarvetta salailla ja piilotella asioita. Kiitos kuitenkin huolenpidostasi :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia. Kiitos avoimuudesta ja onnea täysi-ikäisyydestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina :)
      Rehellisyys ja avoimuus on asiat joita meidän tulisi vaalia. Salailu ja tietojen pimittäminen ei hyödytä, jos ajatellaan rodun tulevaisuutta!

      Poista