tiistai 30. lokakuuta 2012

Nemo

Päätökseni olen nyt vihdoin tehnyt.
En tiedä kuinka moni luki/seuras vanhoja kotisivujani/blogiani. Ne jotka muistaa, muistaa myös kuinka raskas uutinen minulle oli silloin Nemon lonkkalausunto.
Nyt muutaman vuoden asiaa hautoneena ja usean kokeneemman mielipidettä kyseltyäni, tein ratkaisun joka ei toisaalta ollut helppo. Kestänkö uudestaan saman tai kentien jotain pahempaa?!
Kokematon ensimmäisen koiran omistaja hätäili ja mielestäni vein kasvavan/keskeneräisen uroksen liian nuorena lonkkakuviin ja toisaalta en myöskään pahemmin tutkinut kelle kannattaa viedä jne. No kokematon kun olin!
Nyt olen siis varannut Nemolle uuden ajan joulukuulle ja tällä kertaa mennään Juha Pärnäselle josta olen kuullut paljon hyvää ja on alan spesialisti!
Kuten aiemmin tuossa pohdin kestänkö enää huonoja uutisia mutta samalla maalaisjärkeni sanoo että nyt jos milloin on hyvä aika kuvata ja tosiaan saan tietooni tämän hetken tilanteen. Kyllähän mielessä on myös se ajatus leikki, mitä jos sieltä tulisikin hyviä uutisia?!?
Itse koen Nemon tilan oleva loistava, Nemo sai Kranio-hoitoa jonka jälkeen on alkanut taas kunnolla venyttelemään joten silloin siellä taisi olla melkoiset lihasjumit, toisaalta niitä on taas odotettavissa kun lumihanki pompimiset tulee mukaan kuvioihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti