sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Treeniä....

Tänään saimmekin treeniseuraksi Mantan & Oodin elikäs Kodan äipän....

Kävelimme vähän matkaa tästä meiltä ja mulla oli mielessä yksi hyvä hakuruudun paikka.
Nemo aloitti ensin ja alkuun oli hieman vaikeuksia ja kankeutta, kuten aina heittovariksen kanssa. Nenä työskentely oli hyvää ja Nemo irtosi tosi hyvin. Itseasissa tein aika laajan ruudun. Haetutin kaikki viisi varista.

Lähetys

Palautus


Sitten olikin Mantan ja Oodin vuoro, tämä oli minulle mukavaa nähdä kuinka Oodi käsittelee riistaa. Olemme kerran aiemmin treenannut, silloin dameilla.
Oodi oli todella vauhdikas ja taitava nenänkäyttäjä, varikset nousikin aika kivaan tahtiin.


Vauhdikas Oodi
Sitten oli taas Nemon vuoro, Nemosta näkyi väsymys joten haetutin kaksi neljästä. Vahvistin myös lähihakua joten tein aika pienen ruudun.


Sitten taas Oodin vuoro....

Tämän jälkeen siirryimme vesityöhön, Nemo aloitti taas ja kaksi noutoa vedestä.... Ei mitään ihmeempiä lokin kanssa, se mua yllätytti että tulikin "oikoreittiä" eikä siis suoraan uinut mun luokse.
Oodi oli oikein vauhdikas uimari, ihan mieletön vauhti!

Lokki palautuu


Sitten se kaikkein eniten mieltä painava osio, jälki....
Pyysin Mantaa jäämään piiloon pupun lähelle jos sattuu koipi nousemaan tai jotain muuta yhtä järkevää juolahtaa mieleen. Ei mitään keljuiluja vaan pientä piippaamista kuinka mä tän nyt tästä nostan. Ekasta jäljestä ei ole kuvia, sitten jälleen Oodin vuoro joka suoraan meni pupun luokse ja toi sen....

Oodi palauttaa pupua

Sitten teimme Nemolle uudestaan, hieman pidempi.....

Jee, se tulee.,.....




Pupu tuli kauniisti käteen <3
Mä oon niin ylpeä tuosta pojasta :)

Mä kyllä raahaan tän....

Ei suinkaan innokas :)

Myös lokki tutuksi

Ei ole pupun voittanutta....
Koda sai uudet tuttavuudet pupun ja lokin, todella innokas.... Pupu oli kyllä todella IN ja kiva, lokki eikä varis oikein mitään sen rinnalla....
Oli kyllä kiva treenata, kiitos Manta että jaksoit ajella tänne meille! Mukavaa oli myös jutella kaikkea mahdollista! Toki Koda oli onnessaan nähdessä äitinsä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti