torstai 26. heinäkuuta 2012

Kaikkea kivaa :)

Tiistaina lähdimmekin kohti Tamperetta minä &pojat (lapset&koirat), määränpäänä treffata Anni ja palauttaa mun kyytiin jäänyt näyttelyteltta.
Oli todella mukavaa käydä lenkillä ja samalla pysähdyimme leikkipuistoon ja siinä vieressä hiekkakenttä missä Anni sitten vähän treenaili Kodan & Nemon kanssa.
Koda on kieltämättä hyvin paljon minun perään, mutta nameilla selvästi lahjottavissa ;)
Todella kauniisti osasi liikkua näyttelyhihnassa ja aika nopeasti tajusi mitä Anni tahtoi hänen tekevän. Selvästi se oli Kodasta kivaa :) Mä en jaksa yrittää ladata sitä videoo tänne, mutta kaikki face-ystäväni sen näkeekin halutessaan. Nemon kanssa Annilla sujui ja Anni totesikin että Nemo jopa irtosi liikkeessä, Nemon käytös näyttelyhihnassa on todella mallikasta ja maltillista.
Kiitos Anni lenkkiseurasta ja mukava oli jutella kahvikupposen ääressä ilman kiirettä :)
Pian taas uudestaan ;)

Yhteinen lenkkikuva

Tässä treeniä...


Upea posetus


Anni & Koda

Myös itse omistaja kokeili

Team häiriköt ;)

Koda ja mie :)

Eilen sitten lähdin mätsäriin ihan tähän Orimattilaan. Vettä satoi kun olin tekemässä lähtöä mutta olin päättänyt lähteä.... Sade loppui kun saavuin paikalle joten ilmoittautumaan, otin vain Nemon mukaan. No satoi juuri ennen kehää niin että kastuin litimäräksi, ei haitannut....
Isoissa saimme punaisen ja punasissa sijoituimme kuuden parhaan joukkoon, mutta ei sijoituttu 4 parhaan joukkoon.
Nemo osasi esiintyä ja minun ei tarvinut lainkaan asetella eli jes, voin sanoa että vapaasti esitettävä :) Mielestäni jopa irtosi liikkeessä, mikä on seuraava "tavoite" Nemon kehässä olemisessa...

Kuvasta kiitos Kia Aakalalle :)
Tänään sain aikaiseksi ottaa Kodan kanssa vähän noutotreeniä...
Meni suht hyvin, mutta palautus tuli pienen kaaren kautta. Kuitenkin tuli mulle ja ihan jättisuper isot kehut jotta se on maailman paras asia tuoda tälläiset ihanuudet mammalle.

Taitaa olla arteita sylissä...

Loikka.....



Ote on vielä tosi kaunis...


Ylpeä omistaja ;D

Maltillisesti myös pitoharjoituksia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti