sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Kuulumiset :)

Meillä on poikien kanssa sujunut tosi hyvin :) Koda on aloittanut nimensä opettelun. Kodan kanssa otin eilen dammyn esiin, käytävällä ehkä metrin itsestäni heitin ja annoin hakea. Hakihan se ja toi minulle kun minun ohikaan ei päässyt... Kodasta huomaa että innoissaan lähtee perään sekä ymmärtää ottaa heti suuhunsa <3
Nemo on ottanut Kodan hienosti ja perjantaina antoi vielä Kodan tehdä mitä vaan, mutta  eilen alkoi jo huomaamaan että alkoi Nemo kouluttamaan Kodaa. Sellainen matala pörinä jolla ilmaisee että nyt kääpiö lopeta. Melkoista rallia täällä onkin ollut, onneksi Koda osaa rauhoittua ja käydä nukkumaan kun väsy yllättää. Itseasissa Koda nukkuu suht paljon mielestäni. Sisäsiisteys opitkin ovat alkaneet Kodalla että minulla. Minulla se että opin lukemaan koiraa koska sillä on hätä. Kodalla taas se että tosiaan oppisi ilmaisemaan ja eilen vingahti olohuoneen ulko-ovella ja äkkiä juoksin viemään pihalle ja kakkahätähän se. Sitä mietin että voiko tuon ikäinen oikeasti jo vinkaisemalla ilmoittaa haluavansa pihalle kakalle. Toisaalta on voinut jo sen tajuta sillä yhtäkään kakkaa ei ole sisälle tullut. Pissatkin on tullut n.70% pihalle :)
Eli näin meillä on alkanut sujumaan :)
Sitten vielä pieni vinkki, olen tehnyt molemmille pojille omat sivut----->
katsokaa sivupalkkia :) Sieltä löytyy kaikki oleellinen tieto!
Kodan tiedot ovat päivittyneet KoiraNettiin joten voitte  käydä katsomassa TÄÄLTÄ!!!

Mahdottomia leikkejä :)

Mä oon vaan niin söpö!

Ensikosketus dammyyn :)

Ulkoilu on kivaa omassa pihassa.....

Kyllä, tyypillinen tolleri ;)

Nemo <3

Paras otos mitä mun taidoilla saa....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti