sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Blogihaaste

Tunnuksen saaneen pitää;
1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
 
Kiitokset Kati tästä tunnustuksesta :)
Vuorostani annan tunnustuksen seuraaville bloggaajille:
 
****
 
 
1. Mä en kestä jouluhössötystä ja melkein toivon että se olisi jo ohi.
 
2. Mä oon tänä syksyny hurahtanut neulomaan. Kummityttö ainakin ilahtui säärystimistä sekä villasukista. Omat pojatkin ovat saaneet talven varalle lämmintä ylle.
 
3. Tämä liittyen villasukkiin, mä niin odotan kuitenkin talvea ja lunta, IHANAA!
 
4. Mä jännitän kovasti ensi viikonloppua ja mitä tuloksia mahtanee kuulua meren tuolta puolen ja Nemokin joutunut siistittäväksi korvien osalta :)
 
5. Olen todella onnellinen päätöksestäni hankkia koira ja vielä rotukin meni nappiin, juurikin mulle sopiva koira....
 
6. Edelliseen liittyen poden mielentöntä pentukuumetta ja kokoajan puntaroin mitä hyviä/huonoja puolia olisi kahdessa koirassa.... PS. Saa sanoa mielipiteensä ;)
 
7. Mulla on jo selvät tavoitteet ensi vuoteen ja toivon että edes puolet toteutuu ja jos ei toteudu niin se ei olisi meistä kiinni vaan vaikkapa ettei päästäisi kokeisiin.
 
8. Koiraharrastus on imaissut minut niin mukaansa ja välillä toivoisin ei-koiraihmisten pitävän ihmetyksensä vaikka ihan omana tietonaan. Mä olisin kyllä ottanut seurakoiran jos olisin sohvaperunan halunut....!
 
 

4 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida! ;)

    1. eihän jouluhössötys ole edes alkanut vielä? :d
    6. kaksi koiraa, noh - se on vähän kuin kolme kertaa enemmän: nemo, toinen koira _sekä_ molemmat yhteensä... mutta tsemppaan kyllä, meijän tilanteeseen olen tyytyväinen - on lenkki- ja leikkikaveri koirallakin, toinen samaa kieltäpuhuva :)

    VastaaPoista
  2. Hei muuten, Jyväskylässä nähdään? Z esintyy lauantaina, mutta sunnuntaina esitän pari koiraa tolleri kehässä. Kyllä jouluhössötyksen on jo alkanut, Englannissa ollessani katselin kauppojen sisustusta siihen malliin, että kohta se on huomessakin :-)

    Ja pian huomaat, että joukossa on kaksi koiraa - ellei enempikin :-)

    VastaaPoista
  3. Joona, siis kaikki joulujutut on tullut kauppoihin :/ Liian aikaisin sanon mä!!!!

    Kyllä Kati nähdään Jyväskylässä, me tullaan vaan sunnuntaina sillä haluan ehdottomasti Hasselta Nemolle arvostelun :)

    No katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan tuon pentukuumeilun suhteen ;)

    VastaaPoista
  4. Joo yritän ehtiä Nemoa kuvaamaan, tollereiden kehä onkin onneksi vähän meidän kehää aikaisemmin joten ei pitäisi aikataulu ongelmia olla :)

    VastaaPoista